777878.jpg

До компетенції Ради Республіки Юних належить:

- обрання представників учнів до Ради РЮ і їх усунення;

- ухвалення Регламенту співуправління та інших внутрішніх правил і внесення необхідних змін і поправок;

- обрання Виборчої комісії, яка проводить вибори до владних органів співуправління;

- обрання координаторів співуправління;

- створення міністерств з членів Ради РЮ і призначення їх командирами;

- члени Ради РЮ повинні брати активну участь у роботі співуправління;

- прийняття рішень з основних напрямків діяльності співуправління;

- рада керує поточною роботою співуправління;

- органи влади співуправління зобов'язані захищати права, честь і гідність окремих учнів та учнівських груп, а також за бажанням учня – представляти їх перед адміністрацією школи і Педагогічною Радою;

- Рада РЮ може подавати клопотання до адміністрації школи, до Міської дитячої організації та міського управління освіти для вирішення своїх питань та проблем;

- якщо рішення Ради РЮ викликають протиріччя у Президента, то він може накласти вето на це рішення.


123343.jpg

ТЕРЕЩЕНКО АНАСТАСІЯ, учениця 11-А класу

ПРЕЗИДЕНТ ДШО «Республіка Юних»:

  • вищій законодавчий орган;
  • контролює роботу Ради «Республіки Юних» та Ради командирів;
  • співпрацює з Прем’єр-міністром та Спікером ДШО «Республіка Юних»
23453.jpg

РЕШЕТНЯКОВА МАРІЯ, учениця 11-А класу

ПРЕМ’ЄР-МІНІСТР ДШО «Республіка Юних»:

  • вищій законодавчий орган;
  • контролює та організовує роботу Ради «Республіки Юних»
5434.jpg

ШАРАНДІНА ГАННА, учениця 11-А класу

СПІКЕР ДШО «Республіка Юних»:

  • вищій законодавчий орган;
  • контролює та організовує роботу Ради командирів

Виконавчими органами дитячої шкільної організації «Республіка Юних» є міністерства, які утворюються з метою організації виконання рішень Ради РЮ та є органами учнівського співуправління. 

    

ОНИЩЕНКО ВАЛЕРІЯ, учениця 11-А класу та ЯРМОЛЕНКО ДАР'Я, учениця 10-А класу

Основні завдання Міністерства «Дозвілля»:

  • залучення учнів до системи культурних цінностей українського народу, світового співробітництва;
  • формування різнобічних потреб самореалізації свого творчого потенціалу у різних сферах діяльності



НЕЧИТАЙЛО ЄГОР, учень 11-А класу

Основні завдання Міністерства «Патріот»:

  • формування почуття патріотизму, любові до свого народу, його історичних та культурних цінностей;
  • виховання гордості за свій ліцей, дбайливого ставлення до свого міста та держави, вироблення навичок і потреб активної правомірної поведінки


     

МУХІНА ЛІЛІЯ, учениця 10-А класу

Основні завдання Міністерство «Милосердя»:

  • формування в учнів різнобічних духовних потреб і інтересів;
  • вироблення потреби поводити себе відповідно до моральних норм;
  • виховання колективізму, свідомої дисципліни;
  • розвиток волонтерського руху;
  • формування в учнів усвідомлення того, що милосердя – це не подвиг, а норма життя


ВОЛКОВ ІВАН, учень 10-А класу

Основні завдання Міністерства «Олімп»:

  • формування свідомої мотивації майбутніх громадян до здорового способу життя;
  • формування негативного ставлення до шкідливих звичок;
  • виховання почуття відповідальності за своє життя та довголіття своєї нації

ВИННИЧУК АРСЕНІЙ, учень 8-А класу

Основні завдання Міністерства «Право»:

  • формування правової культури, поваги до Законів України, до норм колективного життя;
  • формування правової свідомості, системи правових уявлень і переконань;
  • вироблення навичок і потреб активної правової поведінки



До розділу...

На головну...