1234.jpg

До компетенції Ради Республіки Юних належить:

- обрання представників учнів до Ради РЮ і їх усунення;

- ухвалення Регламенту співуправління та інших внутрішніх правил і внесення необхідних змін і поправок;

- обрання Виборчої комісії, яка проводить вибори до владних органів співуправління;

- обрання координаторів співуправління;

- створення міністерств з членів Ради РЮ і призначення їх командирами;

- члени Ради РЮ повинні брати активну участь у роботі співуправління;

- прийняття рішень з основних напрямків діяльності співуправління;

- рада керує поточною роботою співуправління;

- органи влади співуправління зобов'язані захищати права, честь і гідність окремих учнів та учнівських груп, а також за бажанням учня – представляти їх перед адміністрацією школи і Педагогічною Радою;

- Рада РЮ може подавати клопотання до адміністрації школи, до Міської дитячої організації та міського управління освіти для вирішення своїх питань та проблем;

- якщо рішення Ради РЮ викликають протиріччя у Президента, то він може накласти вето на це рішення.


photo_5289879316475284288_x.jpg

РОДКІНА СОФІЯ, учениця 10-А класу

ПРЕЗИДЕНТ ДШО «Республіка Юних»:

-вищій законодавчий орган;
-контролює роботу Ради «Республіки Юних» та Ради командирів;
-співпрацює з Прем’єр-міністром та Спікером ДШО «Республіка Юних»
photo_5287519412334743106_y.jpg

ЛЕГЕНЬКА ЄВГЕНІЯ, учениця 10-Б класу

ПРЕМ’ЄР-МІНІСТР ДШО «Республіка Юних»:

-вищій законодавчий орган;
-контролює та організовує роботу Ради «Республіки Юних»
photo_5249113303672803305_x.jpg

ТЕРЕЩЕНКО АНАСТАСІЯ, учениця 9-А класу

СПІКЕР ДШО «Республіка Юних»:

-вищій законодавчий орган;
-контролює та організовує роботу Ради командирів

Виконавчими органами дитячої шкільної організації «Республіка Юних» є міністерства, які утворюються з метою організації виконання рішень Ради РЮ та є органами учнівського співуправління. 

photo_5289928171728261438_y.jpg

ОНИЩЕНКО ВАЛЕРІЯ, учениця 9-В класу та ЯРМОЛЕНКО ДАР'Я, учениця 8-В класу

Основні завдання Міністерства «Дозвілля»:

-залучення учнів до системи культурних цінностей українського народу, світового співробітництва;
-формування різнобічних потреб самореалізації свого творчого потенціалу у різних сферах діяльності


photo_5282724308982026367_y.jpg

ЄФАНОВА КАТЕРИНА, учениця 11-Б класу та ЗОЛОТАРЬВ ФЕДІР, учень 11-А класу

Основні завдання Міністерства «Патріот»:

  • формування почуття патріотизму, любові до свого народу, його історичних та культурних цінностей;
  • виховання гордості за свій ліцей, дбайливого ставлення до свого міста та держави, вироблення навичок і потреб активної правомірної поведінки

Данько.jpeg

БАКЛАНОВА МИРОСЛАВА, учениця 10-А класу та ДАНЬКО МАКСИМ, учень 9-Б класу

Основні завдання Міністерства «Малючок»:

-виховання шанобливого ставлення до родини, старших, поваги до народних традицій і звичаїв;
-формування культури взаємостосунків у спільній діяльності, що здійснюється в груповій або колективній формах;
-формування в учнів потреби піклуватись про молодших, жити потребами й радощами своїх рідних, близьких та друзів;
-формування необхідності керуватися законами єдності слова й діла, дружби й товариськості, честі й совісті, турботи й милосердя

photo_5296676484473278176_y.jpg  

ВОЛКОВ ІВАН, учень 8-А класу

Основні завдання Міністерство «Милосердя»:

  • формування в учнів різнобічних духовних потреб і інтересів;
  • вироблення потреби поводити себе відповідно до моральних норм;
  • виховання колективізму, свідомої дисципліни;
  • розвиток волонтерського руху;
  • формування в учнів усвідомлення того, що милосердя – це не подвиг, а норма життя

photo_5287382183834672180_y.jpg

ЛАЗАРЕВ БОГДАН, учень 10-Б класу

Основні завдання Міністерства «Олімп»:

-формування свідомої мотивації майбутніх громадян до здорового способу життя;
-формування негативного ставлення до шкідливих звичок;
-виховання почуття відповідальності за своє життя та довголіття своєї нації
photo_5289612203869198602_y.jpg

СОПОВА КАТЕРИНА, учениця 8-Б класу

Основні завдання Міністерства «Право»:

-формування правової культури, поваги до Законів України, до норм колективного життя;
-формування правової свідомості, системи правових уявлень і переконань;
-вироблення навичок і потреб активної правової поведінки



До розділу...

На головну...