До компетенції Ради Республіки Юних належить:
- обрання представників учнів до Ради РЮ і їх усунення;
- ухвалення Регламенту співуправління та інших внутрішніх правил і внесення необхідних змін і поправок;
- обрання Виборчої комісії, яка проводить вибори до владних органів співуправління;
- обрання координаторів співуправління;
- створення міністерств з членів Ради РЮ і призначення їх командирами;
- члени Ради РЮ повинні брати активну участь у роботі співуправління;
- прийняття рішень з основних напрямків діяльності співуправління;
- рада керує поточною роботою співуправління;
- органи влади співуправління зобов'язані захищати права, честь і гідність окремих учнів та учнівських груп, а також за бажанням учня – представляти їх перед адміністрацією школи і Педагогічною Радою;
- Рада РЮ може подавати клопотання до адміністрації школи, до Міської дитячої організації та міського управління освіти для вирішення своїх питань та проблем;
- якщо рішення Ради РЮ викликають протиріччя у Президента, то він може накласти вето на це рішення.
РОДКІНА СОФІЯ, учениця 10-А класу ПРЕЗИДЕНТ ДШО «Республіка Юних»: -вищій законодавчий орган;
-контролює роботу Ради «Республіки Юних» та Ради командирів;
-співпрацює з Прем’єр-міністром та Спікером ДШО «Республіка Юних»
| |
ЛЕГЕНЬКА ЄВГЕНІЯ, учениця 10-Б класу ПРЕМ’ЄР-МІНІСТР ДШО «Республіка Юних»: -вищій законодавчий орган;
-контролює та організовує роботу Ради «Республіки Юних»
| |
ТЕРЕЩЕНКО АНАСТАСІЯ, учениця 9-А класу СПІКЕР ДШО «Республіка Юних»: -вищій законодавчий орган;
-контролює та організовує роботу Ради командирів
|
Виконавчими органами дитячої шкільної організації «Республіка Юних» є міністерства, які утворюються з метою організації виконання рішень Ради РЮ та є органами учнівського співуправління.
ОНИЩЕНКО ВАЛЕРІЯ, учениця 9-В класу та ЯРМОЛЕНКО ДАР'Я, учениця 8-В класу Основні завдання Міністерства «Дозвілля»: -залучення учнів до системи культурних цінностей українського народу, світового співробітництва;
-формування різнобічних потреб самореалізації свого творчого потенціалу у різних сферах діяльності
| ||
ЄФАНОВА КАТЕРИНА, учениця 11-Б класу та ЗОЛОТАРЬВ ФЕДІР, учень 11-А класу Основні завдання Міністерства «Патріот»:
| ||
БАКЛАНОВА МИРОСЛАВА, учениця 10-А класу та ДАНЬКО МАКСИМ, учень 9-Б класу Основні завдання Міністерства «Малючок»: -виховання шанобливого ставлення до родини, старших, поваги до народних традицій і звичаїв;
-формування культури взаємостосунків у спільній діяльності, що здійснюється в груповій або колективній формах;
-формування в учнів потреби піклуватись про молодших, жити потребами й радощами своїх рідних, близьких та друзів;
-формування необхідності керуватися законами єдності слова й діла, дружби й товариськості, честі й совісті, турботи й милосердя
|
ВОЛКОВ ІВАН, учень 8-А класу Основні завдання Міністерство «Милосердя»:
| |
ЛАЗАРЕВ БОГДАН, учень 10-Б класу Основні завдання Міністерства «Олімп»: -формування свідомої мотивації майбутніх громадян до здорового способу життя;
-формування негативного ставлення до шкідливих звичок;
-виховання почуття відповідальності за своє життя та довголіття своєї нації
| |
СОПОВА КАТЕРИНА, учениця 8-Б класу Основні завдання Міністерства «Право»: -формування правової культури, поваги до Законів України, до норм колективного життя;
-формування правової свідомості, системи правових уявлень і переконань;
-вироблення навичок і потреб активної правової поведінки
|