Правила здобувача освіти

1. Дбати про чистоту рідної мови, підтримувати шкільні традиції.

2. Виконувати вимоги освітньої програми (індивідуального навчального плану за його наявності), дотримуючись принципу академічної доброчесності, та досягти результатів навчання, передбачених стандартом освіти для відповідного рівня освіти.

3. Діяти в будь-якій ситуації на користь шкільного колективу, турбуватись про честь і авторитет ліцею.

4. Поважати гідність, права, свободи та законні інтереси всіх учасників освітнього процесу, дотримуватися етичних норм. Насильство, булінг (цькування) є неприпустимими формами поведінки у закладі освіти та за його межами.

5. Турбуватись про здоров’я і безпеку власного життя, своїх товаришів, пам’ятати, що здоров’я дітей – майбутнє нашого народу, займатися фізичною культурою і спортом, уникати шкідливих звичок.

6. У разі пропуску занять здобувач освіти зобов’язаний пред’явити класному керівнику довідку з медичної установи або пояснювальну записку від батьків (або осіб, що їх заміняють) про причину відсутності.

7. Здобувач освіти зобов’язаний старанно вчитися, зразково поводитися, брати участь у громадському житті й суспільно корисній праці, виконувати правила внутрішнього розпорядку.

8. Здобувач освіти звертається до класного керівника, практичного психолога та адміністрації закладу освіти за допомогою, якщо проти нього здійснюються протиправні дії.

9. Охороняти, берегти і примножувати природу, народне добро.

10. Знати й суворо дотримуватись Правил дорожнього руху, протипожежної безпеки і поведінки на воді.

11. Дотримуватись правил етикету: вітатись з дорослими, товаришами, поважати інших.

Концепція безпечної школи: правила і норми школи

Дистанційне навчання здійснюється у двох режимах синхронному (всі учасники освітнього процесу одночасно перебувають у веб – середовищі) чи асинхронному (освітній процес здійснюється за зручним для вчителів та учнів графіком).

Пам’ятайте, у синхронному режимі усі учні долучаються до уроку (відсутнім можна бути тільки з поважних причин (хвороба, технічні причини), але потрібно заздалегідь попередити вчителя або класного керівника.

Шановний ліцеїсте! Організуй робоче місце: кожний підручник, зошит, інше навчальне та канцелярське приладдя мусять мати своє постійне місце.

2. Дотримуйся правила, що предмети, якими ти користуєшся щодня, повинні знаходитися «під рукою», щоб під час роботи не витрачати час на пошук.

3. Зовнішній вигляд також має значення.

4. Робочий день починай відповідно до розкладу уроків.

5. Перевіряй якість Інтернет з’єднання

6. Вчасно заходь на урок через застосунок Teams + Office 365

7. На аватарці у застосунку Teams + Office 365 фото учня, нік – його ім'я та прізвище

8. Вмикай мікрофон і камеру.

9. Роботи приймаються до встановленого часу, субота та неділя вихідні дні.

10. Онлайн консультацію можна отримати під час відведеного уроку за розкладом.

11. Пам’ятай про академічну доброчесність. Виконуй завдання своєчасно, не відкладай на «Потім».

12. Дотримуйся чіткого дедлайну щодо надання завдань на перевірку вчителю. У виконані завдання дотримуйся чіткої інструкції від вчителя.

13. Правила поведінки на онлайн-уроці: коли вчитель пояснює, мікрофон учня вимкнутий. Почнеться обговорення – і вчитель запропонує ввімкнути мікрофони. В чаті вести спілкування відповідно до теми, задавати запитання по суті уроку.

14. Коли звучить сигнал повітряної тривоги, вчителі припиняють урок, повідомляють дітей про тривогу та необхідність сховатися в безпечному місці.

15. За всіма питаннями звертайся до класного керівника!

Правила Інтернет-безпеки та Інтернет-етики для дітей і підлітків

1. Ніколи не давайте приватної інформації про себе (прізвище, номер телефону, адресу) без дозволу батьків.

2. Якщо хтось говорить вам, надсилає вам, або ви самі віднайшли у мережі щось, що бентежить вас, не намагайтеся розібратися в цьому самостійно.

3. Зверніться до батьків або вчителів - вони знають, що треба робити.

4. Зустрічі у реальному житті із знайомими по Інтернет-спілкуванню не є дуже гарною ідеєю, оскільки люди можуть бути дуже різними у електронному спілкуванні і при реальній зустрічі.

5. Якщо ж ви все ж хочете зустрітися з ними, повідомте про це батьків, і нехай вони підуть на першу зустріч разом з вами.

6. Не відкривайте листи електронної пошти, файли або Web-сторінки, отримані від людей, яких ви реально не знаєте або не довіряєте.

7. Нікому не давайте свій пароль, за виключенням дорослих вашої родини.

8. Завжди дотримуйтесь сімейних правил Інтернет-безпеки: вони розроблені для того, щоб ви почували себе комфортно і безпечно у мережі.

9. Ніколи не робіть того, що може коштувати грошей вашій родині, окрім випадків, коли поруч з вами батьки.

10.Завжди будьте ввічливими у електронному листуванні, і ваші кореспонденти будуть ввічливими з вами.

11.У електронних листах не застосовуйте текст, набраний у ВЕРХНЬОМУ РЕГІСТРІ - це сприймається у мережі як крик, і може прикро вразити вашого співрозмовника.

12.Не надсилайте у листі інформації великого обсягу (картинки, фотографії тощо) без попередньої домовленості з вашим співрозмовником.

13.Не розсилайте листи з будь-якою інформацією незнайомим людям без їхнього прохання - це сприймається як "спам", і звичайно засмучує користувачів мережі

14. Завжди поводьтеся у мережі так, як би ви хотіли, щоб поводилися з вами! 

ЯК ЗАХИСТИТИСЬ ВІД КІБЕРГБУЛІНГУ

Шановні батьки! Пам’ятайте, що ви є учасниками освітнього процесу і несете відповідальність за якісне засвоєння дитиною навчального матеріалу.

У разі, якщо під час дистанційного навчання батьки не виконують свої обов’язки щодо здобуття дитиною освіти, зокрема не забезпечують участь дитини в освітньому процесі протягом 10 робочих днів підряд з невідомих причин, заклад освіти інформує про це відповідну службу у справах дітей. 

Інформаційна безпека стосується захисту життєво важливих інтересів людини (і більш глобально – суспільства, держави). Неправдива, неповна, невчасна інформація може нанести шкоду. Особливо вразливі у цьому контексті діти. Вони можуть не знати, яку інформацію можна викладати в мережу, а яку не варто. Інколи школярі не можуть правильно зреагувати на матеріали з мережі з різних причин. Робота у цьому напрямку для вчителів та батьків дуже важлива. Безконтрольний доступ до інтернету може мати негативні наслідки для дитини.

Типи загроз

1. Стосуються особистої безпеки:

Ознайомлення з порнографічними матеріалами, ненормативною лексикою, інформацією суїцидального характеру, расистського, ненависницького чи сектантського змісту.

Загроза отримання недостовірної чи неправдивої інформації.

Формування залежності (ігрової, комп’ютерної, інтернет).

Спілкування з небезпечними людьми (збоченці, шахраї, грифери).

Залучення до виконання протиправних дій (хакерство, порушення прав та свобод інших).

2. Стосуються безпеки інших.

Матеріали, існування та використання яких може стати причиною посягання на безпеку оточуючих (наприклад, інформація про створення вибухівки).

Свідоме та несвідоме введення в оману інших.

Вчинення протиправних дій, що тягнуть за собою відповідальність згідно з чинним законодавством.

Кібербулінг — свідоме цькування та приниження, передусім однолітків.

3. Стосуються загрози витоку персональної інформації:

Розголошення персональної та конфіденційної інформації (прізвища, імена, контакти, секретні дані кредитних карток, номери телефонів). Загроза зараження ПК вірусами різної категорії.

Небезпека завантаження програм зі шкідливими функціями.

Це найбільш поширені типи загроз, з якими може зіштовхнутися дитина в інтернеті, викладаючи чи переглядаючи сумнівну інформацію.

Основні правила безпечної роботи в інтернеті, про які варто сказати дітям

Не давайте нікому своїх паролів.

Не надавайте особистої інформації поштою чи в чатах без гострої на те потреби.

Не реагуйте на непристойні та грубі коментарі, адресовані вам.

Повідомляйте про ситуації в інтернеті, які вас непокоять (погрози, файли певного місту, пропозиції).

Відмовляйтесь від зустрічей з випадковими людьми, з якими познайомились в онлайні.

Не діліться своїми фото з незнайомцями.

Не повідомляйте інформацію про кредитки батьків (номер картки, термін дії та таємний код).

Не викладайте фото квитків, на яких видно штрих-код чи QR-код.

Не скачуйте та не встановлюйте невідомі програми за посиланнями, навіть якщо їх надали друзі.

Встановлюючи перевірені програми, контролюйте, щоб на ПК не додались небажані програми.

Не переглядайте інформацію за невідомими посиланнями (друзі, які ними діляться можуть не підозрювати про загрозу).

Не відкривайте листи-спам, вони можуть містити віруси. 

До уваги батьків, учнів, вчителів!

   Звертаємо вашу увагу на зміни в роботі Національної "гарячої лінії" з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та ґендерної дискримінації.
     У зв’язку зі скороченням фінансування, з 1 квітня 2020 року гаряча лінія прийматиме дзвінки у будні дні з 10:00 до 18:00.
     Номери залишаються незмінними:
0 800 500 335 (безкоштовно зі стаціонарних) або 116 123 (безкоштовно з мобільних).
Ми і надалі активно працюємо й дотримуємося основних принципів роботи Національної "гарячої лінії":
🔸 добровільність;
🔸 анонімність;
🔸 конфіденційність;
🔸 дотримання прав і свобод людини;
🔸 недискримінація;
🔸 професіоналізм.
    Змінюється кількість годин роботи, але ми залишаємося на зв’язку. Ми продовжуємо шукати можливості та ресурси для роботи «гарячої лінії» задля того, щоб надавати допомогу 24/7 і ми будемо додатково повідомляти про зміни в роботі. 
      Національна "гаряча лінія" з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та ґендерної дискримінації – ресурс підтримки та допомоги для всіх, кому вона потрібна.
      Ми продовжуємо працювати. Ми – поруч! Звертайтеся.

49716229_1402654753207179_8130271455221907456_n.jpg


«ДОВІДНИК БЕЗБАР'ЄРНОСТІ» 

      Відповідно до листа Офісу Президента України від 11.10.2021 № 41-01/1833 на виконання п. 8 протокольного рішення за результатами селекторної наради під головуванням Заступника Керівника Офісу Президента України К. Тимошенка від 11.10.2021, керуючись листом Департаменту освіти Луганської облдержадміністрації від 23.10.2021 № 05/05/01-23/03605 надсилаємо Вам для ознайомлення з інформацією про «Довідник безбар’єрності» та можливостями використання коректної лексики у щоденній роботі.
    В Міжнародний день загального доступу до інформації перша леді України Олена Зеленська презентувала електронну версію «Довідника безбар’єрності». Це проєкт з відкритим кодом, доступний для використання та цитування, який також можна доповнювати. Над ним працювали правозахисники, психологи, батьки, які виховують дітей з інвалідністю, українські та міжнародні експерти. Головне завдання цього посібника – зробити поняття більш зрозумілими та зібрати їх в одному місці, надавши роз'яснення основних принципів безбар’єрності, правил комунікації та словник базових термінів. «Довідник безбар’єрності» доступний за посиланням https://bf.in.ua/ Просимо сприяти поширенню цієї інформації (розмістити на сайтах ЗО) та використанню в освітньому процесі.



До розділу...


На головну...