«Розвиток емоційного інтелекту, як основа соціально-психологічного клімату освітнього середовища в умовах дистанційного навчання»
Ця тема, сьогодні, 26 березня, об'єднала педагогічний колектив Лисичанського ліцею №8 під час психолого-педагогічної ради — подія досить звичайна, передбачена планом роботи, однак адміністрація ліцею давно відмовилась від традиційних форм роботи, а тому кожна педрада – пошук і власний розвиток.
Під час теоретичної частини заступник директора з виховної роботи Вікторія Науменко розкрила питання: «Що таке емоційний інтелект, для чого він потрібен і як його розвинути».
Вправами тілесної терапії «Розумне тіло», аналізом результатів тестування колективу «Емоційний інтелект та його рівні», артвправою «Самоаналіз» розпочала практичну частину ради психолог ліцею Олена Литвицець
Віта Волкова спікер Всеукраїнського онлайн-вебінару «Ключові виклики освітнього процесу в умовах війни»
В рамках проєкту «SmartКids» (Розумники) та з метою підвищення кваліфікації педагогічних працівників, 28 та 29 листопада, відбувся Всеукраїнський онлайн-вебінар «Ключові виклики освітнього процесу в умовах війни».
Серед спікерів вебінару була і вчителька Лисичанського ліцею №8, керівник навчально-методичного центру «Дитинство» Віта Волкова, яка поділилась з присутніми досвідом використання цифрових технологій в проєкті «SmartКids» (Розумники) для організації дистанційного навчання.
Сьогодні, 27 жовтня, напередодні 79-ї річниці визволення України від нацистських загарбників, за ініціативи дитячої шкільної організації «Республіка Юних» при підтримці науково-методичного центру «Суспільно-гуманітарних дисциплін», вчителя історії та правознавства Марини Великої відбулося засідання круглого столу «Пам’ятаємо. Перемагаємо…». До заходу долучилися 21 учень 9-11 класів.
Канікули – це час відпочинку тільки для школярів. Для педагогів - це нагода зустрітися з колегами, обмінятися думками, обговорити плани на майбутнє.
Сьогодні, 24 жовтня, вчителі Лисичанського ліцею № 8 зібралися на педагогічну раду з порядком денним «Практична спрямованість викладання іноземних мов в закладі освіти». Під час заходу обговорювали проблеми, пов’язані з методикою викладання іноземних мов, лунали спогади про вчителів, що працювали у школи та чиї імена закарбувалися у пам’яті колег та учнів.
Під час засідання педагогічним колективом було розглянуто 28 нагальних питань щодо сталого функціонування закладу освіти, затверджено ряд положень щодо проведення на належному рівні дистанційного освітнього процесу тощо.
Психологічна підтримка учасників освітнього процесу під час війни
Сьогодні, 28 березня, педагогічний колектив Лисичанського ліцею №8 об’єднала педрада – практичний семінар «Психологічна підтримка учасників освітнього процесу під час війни».
Під час зустрічі заступник директора з виховної роботи Вікторія Науменко ознайомила присутніх з поняттям «травматична подія» та її проявами; проаналізувала питання «Чому повернення до навчання під час війни не просто можливе, а й необхідне?»; надала загальні психологічні поради саморегуляції та проведення занять під час воєнного стану.
Вітаємо призерів конкурсу молодіжних історичних проектів на тему: «Радянське минуле: (Пере)осмислення історії»
Увага! Команда учнів нашого ліцею та їх керівник вчитель історії Ольга Касатова – призери конкурсу молодіжних історичних проектів на тему: «Радянське минуле: (Пере)осмислення історії», який проводила Асоціація викладачів історії та суспільних дисциплін «Нова Доба» у партнерстві із Представництвом DVV International в Україні», впродовж 2021-2022 навчального року https://competition.novadoba.org.ua
Вітаємо практичного психолога нашого ліцею №8 Олену Литвинець з зайнятим ІІ місцем в міському етапі Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» в номінації «Просвітницькі програми».
14.04.2021 року відбулася IV Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку навчального середовища початкової школи на засадах технології Smart Kids». У конференції взяли участь 18 спікерів із різних навчальних закладів України.
Навчання через гру. Так було розпочато роботу в 2019-2020 навчальному році у 1-А класі. Ми є учасниками всеукраїнського проекту «Розумники» (Smart Kids).
Школа як осередок соціальної згуртованості та стійкості в громаді
11.03.2020 у Лисичаській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів відбулася зустріч у рамках проекту «Школа як осередок соціальної згуртованості та стійкості в громаді» з Саймоном Вильямсом (ректором Британської Ради в Україні), Саймоном Етертоном (регіональним керівником проектів англійської мови) та Олександрою Білязе (керівником проектів у сфері суспільства).
Конференція «Майбутнє соціальної згуртованості: школа та громада»
КЗ «Лисичанська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 8» взяла участь у конференції «Майбутнє соціальної згуртованості: школа та громада», що проходила 20 лютого у м. Київ у рамках проекту «Школа як осередок соціальної згуртованості та стійкості в громаді». На конференції наша школа представила низку світлин про роботу Learning Hub.
Наша школа прагне мати всі риси сучасного навчального закладу і підвищувати якість освіти через використання інноваційних технологій. Діти, світ навколо яких з кожним днем все більше комп’ютеризується, повинні використовувати в навчанні всі можливості сучасних технологій, їх застосування в освіті є логічним і цілковито виправданим.
30 січня 2020 року на базі КУ «Лисичанський методичний центр» відбувся семінар-подорож цікавими методиками, котрі може використовувати вчитель на уроці англійської мови.
Методист Ольга Тесля продемонструвала вправи для реалізації комунікативного підходу навчання та забезпечення активної практики для кожного учня на уроках: «School of Eidetics», «Focal Object», «Bloom`s daisy».
Семінар-практикум для фасилітаторів Груп професійної майстерності вчителів
15-16 січня у Києві Олена Бєлодєдова, вчитель англійської мови взяла участь у 16-годинному семінарі-практикумі для фасилітаторів Груп професійної майстерності вчителів (TAG Teacher Activity Groups) у рамках проекту «Школа як осередок соціальної згуртованості та стійкості в громаді»
Захід проведено Британською Радою в Україні за підтримки Міністерства освіти і науки України в рамках Нової української школи
Робота в нашому осередку розпочалася серед маленьких мешканців міста, учнів школи. Вони кожного дня відвідують LEARNING HUB та практикують свої знання з англійської мови, читаючи цікаву та корисну літературу.
05-06 листопада 2018 р. в м. Харків фасилітатори 20 шкільних ресурсних центрів Британської Ради в Донецькій і Луганській областях зустрілися з представниками Британської Ради в Україні , зокрема, з Саймоном Етертоном, керівником програм англійської мови. Під час зустрічі обговорювалися питання обміну досвідом роботи ресурсних центрів, досвід і можливості eTwinningPlus в площині проектної роботи.
19 жовтня 2018 р. на базі КЗ «Лисичанська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 8» відбувся регіональній науково-практичний семінар «Особливості викладання інтегрованого курсу виховної спрямованості «Культура добросусідства у 1-3 класах».
Учителі КЗ «ЛСШ №8» йдуть у ногу з часом. Успішно опанували нові комп’ютерні технології. На зимових канікулах продовжують працювати в хмарних сервісах.
11 травня 2017р. у КЗ «Лисичанська спеціалізована школа І – ІІІ ступенів №8» відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар «Хмарні сервіси в загальноосвітніх навчальних закладах як чинник створення інноваційного простору в умовах розбудови Нової української школи».
Всеукраїнський науково-практичний семінар «Хмарні сервіси в загальноосвітніх навчальних закладах як чинник розвитку ІК-компетентності вчителів та учнів»
21 квітня 2016р. у гімназії «Оболонь» відбувся Міжнародний науково-методологічний семінар «Хмарні сервіси в освіті як чинник розвитку 3С-компетентностей (сommunication, сooperation, сollaboration)»
ПЛАН РОБОТИ КЗ «Лисичанська спеціалізована школа І – ІІІ ступенів №8 Лисичанської міської ради Луганської області» в рамках Всеукраїнського проекту «Хмарні сервіси в освіті» на 2014-2015 навчальний рік
Хотим мы того или нет, приходится признать, что Интернет не просто стал повседневным информационным источником миллионов людей (в том числе связанных с образованием), но и совершенно новой средой общения – в чем-то похожей, но чаще сильно отличающейся от привычной. Мы можем это принимать или не принимать, мы можем ее осваивать или игнорировать, но осознавать ее существование уже должны. А значит и хотя бы частично понимать законы этого общения.
Нельзя бесконечно совершенствовать производство, не совершенствуя процесс управления…
(Из заповедей процветающего менеджера)
Без управления процессом – любые инновации в школе обречены... Это верно и для инноваций, связанных с внедрением информационно-коммуникационных технологий в процесс управления школой.
Сегодня руководителю образовательного учреждения необходимо приложить усилия для формирования единого информационного пространства школы, внедрить ИКТ в практику управления образовательным процессом, преодолевая собственную косность, стереотипы, отсталость.
ШКОЛЬНЫЙ САЙТ КАК ЭФФЕКТИВНЫЙ УПРАВЛЕНЧЕСКИЙ РЕСУРС
Директор школы Никифоренко Г.Н.
Сегодня нет необходимости пояснять, для чего образовательному учреждению нужен официальный сайт. Это один из компонентов имиджа современной школы и ее PR-площадка.
Школьный сайт рассматривается как коммуникативный инструмент не только администрации, педагогов и учеников, но и «внешних» по отношению к образовательному учреждению субъектов – родителей и работников образования. В этом качестве школьный сайт способствует повышению открытости образовательного учреждения.
Web-квест как один из способов обучения «уроженцев цифрового мира»
Сегодняшний мир - это мир цифры и цифровых технологий: видео-игры, Интернет, социальные сети, Twitter, Facebook, мобильная связь и e-mail, навигаторы и mp3. Эти устройства и технологии внесли в нашу жизнь новые умения и навыки.
Мобильные телефоны дают ощущение постоянного контакта с близкими людьми и ощущение некоего сообщества. Интернет, полный информации, вырабатывает навыки поверхностного и детального чтения, просмотровые навыки, помогает овладеть дополнительными умениями по применению новых технологий поиска, переработки и представления информации. Интернет как сетевая технология, несмотря на свой юный возраст, быстро вторгается во все сферы жизни социума.
Внедрение сервисов Web 2.0 в образовательную деятельность школы
Согласно приказу Департамента образования и науки, молодежи и спорта Луганской облгосадминистрации «Лисичанская специализированная школа І-ІІІ ст. №8» стала экспериментальной площадкой регионального уровня по проблеме «Внедрение сервисов Web 2.0 в образовательную деятельность школы».
Web 2.0 – термин, обозначающий второе поколение сетевых сервисов, которые позволяют пользователям не только путешествовать по сети Интернет, но и совместно работать и размещать в сети текстовую и медиа информацию.