Дистанційне навчання

Новому поколению – новое образование
02.10.2013
Новому поколению – новое образование

В течение последних двух десятилетий использование современных технических средств обучения стало глобальным явлением образовательной и информационной культуры, которое изменило подход к образованию во многих странах мира. 

Подробиці →
Дистанционное обучение – веление времени
01.10.2013
Дистанционное обучение – веление времени

Дистанционную форму обучения специалисты по стратегическим проблемам образования называют образовательной системой XXI века. Сегодня на нее сделана огромная ставка.

Актуальность темы дистанционного обучения заключается в том, что результаты общественного прогресса, ранее сосредоточенные в сфере технологий, сегодня концентрируются в информационной сфере.

Подробиці →
Програма експерименту «Впровадження технології дистанційного навчання учнів як засіб забезпечення індивідуальної освітньої траєкторії»

Одним з пріоритетних напрямів про­грами модернізації загальноосвітньої і вищої школи визнане дистанційне навчання. В 2000 році прийнята Концепція розвитку дистанційної освіти в Україні (Постанова МОН України від 20 грудня 2000р.), створені Українська Система Дистанційного Навчання - UDL System та Український центр дистанційної освіти (УЦДО), центри та лабораторії на базі вищих навчальних закладів, розроблено Положення про дистанційне навчання (наказ МОН України №466 від 25.04.2013 р.).

Подробиці →
Положення про дистанційне навчання в КЗ «Лисичанська спеціалізована школа І-ІІІ ст. №8 Лисичанської міської ради Луганської області"

Це Положення визначає основні засади організації та запровадження дистанційного навчання в КЗ «Лисичанська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №8 Лисичанської міської ради Луганської області».

Подробиці →
Наказ МОН України «Про затвердження Положення про дистанційне навчання» № 466 від 25 квітня 2013 року

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 30 квітня 2013 р. за № 703/23235

Подробиці →

Сторінка 1 6 з 6
Початок | Поперед. | 1 | Наст. | Кінець Всі

До розділу...

На головну...