Сторінка соціального педагога
Не за для школи, а для життя ми вчимося".
Античний афоризм
Соціальний педагог входить до соціально - психологічної служби школи і безпосередньо підпорядковується директору школи, та методично – психолого – педагогічній службі Міського методичного центру.
Соціальний педагог:
· вивчає психолого-педагогічні особливості учнів та їх мікросередовища, умови життя, виявляє їх інтереси та потреби, труднощі та проблеми, конфліктні ситуації, відхилення у поведінці;
· своєчасно надає соціальну допомогу та підтримку учням, які її потребують;
· виступає посередником між учнем та школою, сім'єю, соціумом, та органами влади;
· сприяє реалізації прав та свобод учнів, створенню комфортної та безпечної обстановки, забезпеченню охорони їх життя та здоров'я;
· взаємодіє з вчителями, батьками (або особами, які їх замінюють), спеціалістами соціальних служб для надання допомоги учням, що потребують опіки та піклування, дітям з обмеженими фізичними можливостями, а також тим, які потрапили в складні життєві обставини;
· приймає участь розробці, затвердженні та реалізації освітніх програм та несе відповідальність за якість їх виконання в межах своєї компетенції;
· підтримує постійний зв'язок з сім'ями учнів;
· приділяєт увагу проблемам захисту дитини від батьківської жорстокості та егоїзму;
· працює з окремою особистістю, з окремою дитиною, підлітком;
· працює в сфері захисту дитини, підлітка, надає йому соціальну допомогу;
· допомагає батькам та школярам у нормалізації відносин;
· встановлює причини невідвідування учнями школи;
· виявляє сім'ї, які потрапили в складні життєві обставини та являються функціонально-неспроможними, дітей, які відстають у фізичному та розумовому розвитку, страждають від знедоленості;
· виявляє дітей, які потребують соціальної допомоги, не встигають, переживають стреси або в колективі однолітків, або в сім'ї; хворі або тих, хто палить, вживає алкоголь чи наркотики;
· координує роботу педагогічного колективу з важкими дітьми, з соціальним мікросередовищем та громадськістю мікрорайону;
· інформує педагогічний колектив школи про психологічний клімат у класах, про кожного складного учня та про надання йому допомоги.
Поради батькам,якщо дитина стала жертвой шкільного булінгу
Роль внутрішніх ресурсів у боротьбі із професійним вигоранням педагогів