Створення безпечного навчального середовища
Створення безпечного навчального середовища
Карантин триває, а це означає, що навчати й оцінювати результати дітей учителям доводиться в реаліях тривалої, тотальної й вимушеної онллайн-освіти. Для вчителів української мови та літератури дистанційне навчання не було чимось абсолютно новим. Керносенко Наталія Вікторівна, яка працює у старшій школі, постійно послуговувалася онлайн-інструментами в роботі з одинадцятикласниками, інші вчителі знали методи та прийоми, хоч використовували до цього переважно прості ресурси (Telegram, Viber), шкільний сайт, а для спілкування з колегами - Office 365. З початком карантину мої колежанки активізуали самоосвіту на освітніх платформах «НаУрок», «Всеосвіта», «Освіторія». Навчалися на вебінарах «Інтерактивна взаємодія-онлайн між учасниками освітнього процесу», «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів», «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять», «Використання Google Classroom для організації високотехнологічного навчання». І тепер учні отримують знання в гугл класах, на платформі learningapps або спілкуються з учителем у Zoom.
Керівник НМЦ «Рідна мова» Дерев’янко О.В.