Дистанційне навчання

Сьогодні, 5 січня, колектив Лисичанського ліцею №8 об’єднала педагогічна вітальня «Коло ідей» за темою «Подолання освітніх/навчальних втрат засобами Web 2.0 та Microsoft 365 в умовах дистанційного навчання».
Педагогічна рада розпочалася вітальними словами директора закладу освіти Галини Никифоренко, яка побажала колегам творчих злетів, наснаги й переможного року для всієї країни!


З 11.01.21 р. розпочалася дистанційна робота. З метою якісного здійснення освітнього процесу на період дистанційного навчання , ми, вчителі навчального центру « Праця і відпочинок» згідно з розкладом проводили уроки. Всі класи працювали на єдиній платформі Microsoft 365 Teams. Крім того вчителі використовували додаткові ресурси Viber, One Note, Sway, Forms.

Створити оптимальні умови для успішного здійснення освітнього процесу, отримання учнями якісних освітніх послуг в умовах карантину – ключове завдання для вчителів МНЦ «Історія та правознавство».




1. Для організації навчання у дистанційному режимі вчителі здійснюють освітній процес через:
- Microsoft Office 365, Class Notebook, онлайн блокнот OneNote, Sway, Forms Microsoft, Google Classroom;
- ТМ "Розумники", власні сайти та блоги;
- платформи "На Урок", Prometheus, Vseosvita, YouTude-канал - відеоуроки, Classtime.com, навчальні відео з предметів, LearningApps, Matifik;
- групи у Telegram, Viber;
- уроки у Skype, Zoom;
- інтерактивні плей-листи Wizer.me, приладні дошки Padlet,
- платформу «Всеукраїнська школа онлайн»;
- мобільний зв'язок.
Сторінка 1 10 з 23
Початок | Поперед. | 1 2 3 | Наст. | Кінець