Дистанційна робота вчителів НМЦ «Праця та відпочинок»
Дистанційна робота вчителів НМЦ «Праця та відпочинок»
Діти – наш найдорожчий скарб, наша надія, гордість і опора. Розвивати, підтримувати і заохочувати їх – святий обов`язок сім`ї, школи. Дистанційне навчання учнів здійснюється завдяки використанню всіх технічних та інформаційних засобів: електронної пошти, соціальних мереж, засобів он-лайн зв’язку, та сервісів Office 365. Попри складнощі, вчителі навчально - методичного центру продовжують надавати дітям необхідні знання для засвоєння навчальної програми. Кожен день вчителі школи в електронному режимі інформують учнів та батьків про домашні завдання та надають рекомендації та побажання батькам з приводу організації навчання під час карантину.
Теряник І.М. розпочала дистанційну роботу з учнями 5-а,б,в,г,д, 6-в,г,д, 7-а,б,в,г, 8-а,б,в, 9-а, 10-а, б класів. Дітям були надані теми для опрацювання матеріалу, згідно з календарним плануванням, д/з, а саме: опрацювати параграфи, за конспектувати терміни у зошити, надати повідомлення, презентації, намалювати малюнки, ескізи, міні проєкти, буклети, переглянути відеомайстер класи з поданих тем. Перевірка проходила різними варіантами. Використовувалися такі платформи, як office 365, електрона пошта, сервіси WEB-2.0, (viber).
Також вчитель не забувала про самоосвіту. На період карантину брала участь у вебінарах, а саме: використання он-лайн тестів у роботі з батьками, використання сервісу zoom для дистанційного навчання, використання багатофункціональних практично-діяльнісних посібників на заняттях тощо.
З вчителем Гриценко С. М. та шкільним бібліотекарем Маловою Ю.В. ознайомлювалися із законодавчою базою, працювали з колективним договором, галузевою угодою 2020, КЗОТ України 2020.
Як класний керівник 10 -го класу проводила бесіди з батьками та учнями, надавала матеріал, щодо правил поведінки у дома під час карантину.
Вчитель музичного мистецтва, інтегрованого курсу «Мистецтво» Карачун Т.В. організувала дистанційну роботу з учнями 3-9 класів за допомогою персонального сайту https://karachuntanya.wixsite.com/mysite. На сайті вчитель розміщує навчальний матеріал згідно розкладу, музичні твори для слухання та співу, вправи, тести, музичні фізкультхвилинки, завдання згідно з програмою опанування предметів. Зворотній зв’язок з учнями: електронна пошта та Viber. Отримавши д/з, учні надсилали свої роботи у вигляді презентацій, тематичних колекцій, творчих робіт.
Карачун Т.В. займалась самоосвітою, приймала участь у вебінарах:
- на платформі ВСЕОСВІТА: «Екологічність у контексті дбайливого ставлення доздоров’я учасників освітнього процесу»;
-«Підтримка дітей з особливими потребами» ;
- «Життя у стилі еко. Хто/чи навчають цьому у сучасній школі»;
- на платформі НА УРОК «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів»
- «Онлайн-тести «На Урок» для дистанційної роботи».
Опрацьовувала фахову літературу, знайомилась з досвідом роботи колег, проводила моніторінг сайтів для підбору навчального матеріалу, створювала презентації для уроків, проводила дистанційні індивідуальні консультації для батьків щодо дистанційного навчання та інше.
Але без допомоги батьків учням і вчителям було б складно розібратися з новими платформами та електронними сервісами. Ми дуже вдячні батькам за допомогу та взаєморозуміння, разом ми досягнемо мети.
Статтю підготувала Бєла О.М.