МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ - 29 талановитих, креативних, сучасних професіоналів!

MicrosoftTeams-image (4).png

Проблема, над якою буде працювати МОКК у 2023-2024 навчальному році: «Психологічна підтримка учнів під час воєнного стану»

План роботи МО класних керівників 2023-2024

Відомості про класних керівників

Клас   

ПІБ класного         керівника                  

Виховна проблема, над якою працює   

Категорія                       

Звання

1-А

Терещенко Н. М.

Формування дитячого колективу, виховання патріотизму, національної свідомості, загальнолюдських цінностей.

Перша

2-А

Смірнова К.В.

Виховання особистості учня як національно-свідомого громадянина.

Спеціаліст

3-А

Коршикова І.А.

Формування національно свідомої особистості у контексті сучасних викликів

Вища

Старший учитель

3-Б

Козорєзова М.О.

Виховання національної свідомості, любові до Батьківщини.

Вища

4-А

Безбожна І.В.

Використання сучасних форм виховання для формування громадянської свідомості молодших школярів

Вища

Старший учитель

4-Б

Волкова В.П.

Формування національно свідомої особистості у контексті сучасних викликів

Вища

Учитель-методист

4-В

Журавльова І. О.

Організація виховного процесу на основі вивчення розвитку індивідуальних особливостей учнів.

Перша

4-Г

Рибалкіна Н.А.

Всебічний розвиток особистості на основі формування в школярів життєвих компетенцій.

Перша

5-А

Желтова Г. М.

Розвиток творчості, національної свідомості та патріотизму школярів шляхом саморозвитку та самовдосконалення.

Вища

Учитель-методист

5-Б

Стиранець Н.В.

Розвиток патріотичних почуттів і нового ставлення до історії, культури українського народу.Перша

5-В

Анопченко Т.К.

Формування у школярів громадянської позиції,національної самосвідомості, патриотизму та любові до Батьківщини, згуртування дитячого та батьківського колективу в умовах онлайн навчання. Формування відповідального ставлення до життя в умовах військового стану.

Вища

-

5-Г

Мельничук О.К

Розвиток патріотичних почуттів, позитивних рис характеру, старанності, організованості, дисциплінованості та відповідальності в у мовах онлайн навчання.

Перша

6-А

Мала К.С.

«Формування учнівського колективу шляхом виховання в учнів відповідальності, почуття обов’язку та патріотизму»

Друга

-

6-Б

Бєла О.М.

«Формування учнівського колективу шляхом виховання в учнів відповідальності, почуття обов’язку та патріотизму».

Вища

Старший учитель

6-В

Кравцова В.П.

Виховання гармонійно розвиненої та національно свідомої особистості школяра за умов сьогодення

Вища

7-А

Савкова О.Б.

Формування загальнолюдських цінностей, виховання гармонійного, всебічнорозвиненого, свідомого громадянина України.

Перша

-

7-Б

Соловйова О.А.

Перша

7-В

Теряник І.М.

«Виховання у школярів толерантного ставлення до учнів класу та усвідомлення моральних якостей особистості»

Вища

8-А

Федорова А.В.

Формування та розвиток класного колективу в умовах доброзичливого ставлення один до одного, патріотичне ставлення та любов до Батьківщини.

Формування та виховання життєво компетентної,відповідальної особистості та свідомого громадянина своєї країни

Друга

8-Б

Рябоконь Є.В.

Виховання у школярів патріотичних почуттів, любові до Батьківщини; формування моральної, духовної, життєво компетентної, вільної, творчої, відповідальної особистості.

Вища

8-В

Миргородська О.В.                          

Формування та розвиток класного колективу, розвиток особистості кожної дитини, виховання почуттів патріотизму, національної свідомості та людської гідності, любові до рідної землі, родини, свого народу; створення безпечних умов для навчання, формування здорового способу життя, відродження духовності, запобігання негативних проявів серед учнівської молоді.

Вища

9-А

Череміна Н.А.

Виховання особистості учня, набуття соціального досвіду, успадкування духовних надбань свого народу, формування наукового світогляду, розвиненої духовності, моральної, естетичної, правової, екологічної культури, прищеплення комплексу загальнолюдських, патріотичних, наукових і професійних норм, правил, цінностей та ідеалів поведінки.

вища

Учитель - методист

9-Б

Велика М.В.

Виховання в учнів почуття відповідальності , патріотизму та любові до Батьківщини; виховання поваги до держави, її законів, проблема людяності, поваги до батьків, до батьківського дому, вироблення навичок культури поведінки, виховання поваги до старших.

вища

9-В

Косенко Т.Ж.

Виховання морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі, формування громадянської позиції та національної самосвідомості.

вища

Старший учитель

10-А

Гарбуз А.Ю.

Виховання свідомого відношення до навчання та відповідального ставлення до власного здоров’я.

вища

10-Б

Хафізова О.Ю.

Формування в учнів національної свідомості через вплив орієнтацій національно-патріотичного виховання.

І категорія

-

11-А

Керносенко Н.В.

Формування у школярів громадянської позиції,національної самосвідомості, активного і відповідального ставлення до життя.

вища

Старший учитель

11-Б

Дерев’янко О.В.