Практичний психолог інформує! Психологічні хвилинки

Практичний психолог інформує! Психологічні хвилинки
12.09.2022

Практичний психолог інформує! Психологічні хвилинки

Фізичні та емоційні стани людини взаємопов’язані і тому здатні взаємовпливати один на одного. Під час напружених емоційних станів у дитини змінюється міміка, темп мовлення, з’являється метушливість,змінюється дихання, пульс, колір обличчя, можуть з’явитися сльози тощо.

Пропоную учителям під час уроку впроваджувати психологічні хвилинки, які допоможуть учням впоратися зі стресом та його наслідками, емоційно налаштуватися на урок, на плідну роботу, завдяки чому створюватиметься сприятлива атмосфера, яка дасть змогу дітям розслабитися, зняти емоційне напруження, відновити почуття безпеки та психоемоційного комфорту, що є природним механізмом стабілізації.

Регулярне впровадження психологічних хвилинок у зручний час та слушній нагоді допоможе учням стати більш спокійним, врівноваженим, а також дасть змогу краще зрозуміти свої почуття.

Шановні колеги, ви маєте визначати самі коли і у який час провести психологічну хвилинку на своєму уроці.

Додаю корисні посилання для використання на уроках психологічних хвилинок.

Нейропсихологічна гра «Майстерні руки2 https://www.youtube.com/watch?v=H3jbfL0zUYo

Гімнастика для мозку

Дихальні вправи

Гімнастика для очей

Вправи для дітей та підлітків, які перебувають у стресовій ситуації, для зняття психоемоційного напруження

«Квітка та свічка» https://youtu.be/hVTqEEVUZaw

«Ледачий кіт» https://youtu.be/NHBEUdOaHg8

«Лимон» https://youtu.be/hguSKqCOJOM

«Черепашка» https://youtu.be/Ox_vERq7Gu4

«Пір’їна/статуя» https://youtu.be/nvT2vyWfa6I


← Повернутися до списку