Практичним психологом ліцею проведене розвивально-діагностичне заняття з першокласниками «Я школяр!»

02.10.2023

Практичним психологом ліцею проведене розвивально-діагностичне заняття з першокласниками «Я школяр!»

384098294_830736982182288_6613813996729336761_n.jpg  383994750_830737415515578_269176582360031807_n.jpg

З метою підвищення рівня адаптації першокласників до навчання в онлайн школі, практичним психологом Оленою Литвинець Лисичанського ліцею №8 було проведене розвивально-діагностичне заняття з учнями «Я школяр!».

Перший рік навчання – період адаптації школяра до нового кола спілкування, до нового укладу життя, до збільшення фізичного та емоційного навантаження.

Звикання до школи – тривалий індивідуальний процес. Згідно зі статистикою, тільки 50% дітей адаптується до нових умов і вимог протягом півроку. Другий половині потрібно більше часу. Від чого залежить тривалість адаптації? Перш за все, від того, чи була дитина психологічно готова до школи, а також від її стану здоров´я та рівня розвитку.

Слід розуміти, що адаптація до школи - це процес багатоплановий, тобто в ньому задіяно як фізіологічні явища, так і соціально-психологічні. Що стосується фізіологічної адаптації, то медики відзначають, що більшість першокласників хворіє у вересні, деякі діти втрачають вагу в перші 2-3 місяці навчання, деякі скаржаться на втому, головний біль, стають примхливими. Це не дивно, оскільки на 5-6 річних малюків обрушується лавина завдань, що вимагають від них розумового і фізичного напруження. Соціально-психологічна адаптація полягає в освоєнні нового соціального статусу «учень», а також у налагодженні ефективного спілкування з однолітками і вчителем. 


← Повернутися до списку