Створення безпечного навчального середовища

07.04.2020

Створення безпечного навчального середовища

   Карантин триває, а це означає, що навчати й оцінювати результати дітей учителям доводиться в реаліях тривалої, тотальної й вимушеної онллайн-освіти. Для вчителів української мови та літератури дистанційне навчання  не було чимось абсолютно новим. Керносенко Наталія Вікторівна, яка працює у старшій школі, постійно послуговувалася онлайн-інструментами в роботі з одинадцятикласниками, інші вчителі знали методи та прийоми, хоч  використовували до цього переважно прості ресурси (Telegram, Viber), шкільний сайт, а для спілкування з колегами -  Office 365. З початком карантину  мої колежанки активізуали самоосвіту на  освітніх платформах «НаУрок», «Всеосвіта», «Освіторія». Навчалися на вебінарах «Інтерактивна взаємодія-онлайн між учасниками освітнього процесу», «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів», «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять», «Використання Google Classroom для організації високотехнологічного навчання». І тепер  учні отримують знання в гугл класах,  на платформі learningapps або спілкуються з учителем у  Zoom.

Керівник НМЦ «Рідна мова»                                                               Дерев’янко О.В.


← Повернутися до списку