РАЗОМ СТВОРЮЄМО АНТИБУЛІНГОВУ ШКІЛЬНУ ПРОГРАМУ, ЩО СПРИЯЄ БЕЗПЕЧНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩУ Частина 2. Педагоги навчаються!

РАЗОМ СТВОРЮЄМО АНТИБУЛІНГОВУ ШКІЛЬНУ ПРОГРАМУ,  ЩО СПРИЯЄ БЕЗПЕЧНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩУ Частина 2. Педагоги навчаються!
23.02.2019

РАЗОМ СТВОРЮЄМО АНТИБУЛІНГОВУ ШКІЛЬНУ ПРОГРАМУ, ЩО СПРИЯЄ БЕЗПЕЧНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩУ Частина 2. Педагоги навчаються!

22.02.2019 р.  увесь педагогічний колектив школи ( 63 особи) зібрався на тренінг «Протидія насильству та булінгу у закладах освіти».

Мета:актуалізувати знання про насильство та його види; надати інформацію про булінг, як прояв насильства; показати системну роботу і залученість всіх учасників/учасниць освітнього процесу до протидії насильству та булінгу; узагальнити розуміння про місце та можливості педагогів в системі протидії насильству та булінгу.

Про що дізнались педагоги? Чому навчались під час тренінгу? Що обговорювали?

1.      Усвідомили, що булінг — це порушення прав дитини та прояв насильства. Необхідність захисту прав дитини виникає у будь-якому випадку, коли відбувається порушення її прав. Незалежно від того, чи усвідомлює це сама дитина.

2.      Насильство і булінг: поняття, види та форми прояву. Опрацювали поняття «насильство», «булінг», види та форми прояву булінгу.

3.      Булінг в дитячому середовищі. Суб’єкти взаємодії щодо протидії  булінгу  та  механізм  перенаправлення. Опрацювали на практиці види, прояви та наслідки булінгу, ознайомились з порадами, як ідентифікувати  дитину, яка  попала  в  ситуацію  булінгу , як їй допомогти; куди/до кого звернутись, якщо вони дізнались або стали свідками ситуації булінгу.

4.      Ідентифікація, самоідентифікація. Навчились ідентифікувати (самоідентифікувати) типові риси осіб, що перебувають або залучені до ситуації булінгу та/або насильства.

5.      Нормативно-правові акти щодо протидії булінгу. Опрацювали основні нормативно-правові документи щодо протидії насильству та булінгу. Склали  візуальні схему:

a.       Механізм реагування на випадки домашнього насильства.

b.       Суб’єкти протидії булінгу в закладі освіти.

c.       Відповідальність за вчинення булінгу або бездіяльність.

d.      Алгоритм реагування на випадки булінгу.

e.       Комплексний підхід у сфері протидії та запобіганню булінгу.

6.      Система протидії насильству та булінгу у закладі освіти. Усвідомили та продемонструвати важливість системної роботи і залученості усіх учасників освітнього процесу та суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії насильству.

7.      Методичне забезпечення протидії булінгу. Наявні та можливі ресурси для особистого навчання. Усвідомили власну потребу в особистісному та професійному розвитку для реалізації завдань щодо протидії булінгу в освітньому середовищі.

 

Під час проведення другої, практичної,  частини тренінгу педагоги ознайомились  з методикою проведення заходу для дітей та заходу для батьків; опрацювали загальну структуру занять для дітей, для батьків; сформували уміння і готовність проведення заходу з питань протидії булінгу для дітей різних вікових категорій та для батьків; отримали розробки занять.

 

Загальним висновком тренінгу стало усвідомлення педагогами, що

МИ - НОСІЇ ненасильницької моделі поведінки!

Щоб панував МИР і не було насильства, потрібно починати З СЕБЕ !!!

 

Підготували та провели тренінг заступник директора з ВР, тренер Науменко В.В., учитель початкових класів, тренер Головня М.Б.

 IMG_4340.JPG

IMG_4348.JPG

IMG_4370.JPG

 

 

 

 


← Повернутися до списку